Hästledig?

Eftersom jag har tagit hand om Aconto åt Josefin ganska många gånger så tyckte Josefin att jag skulle ta en hästledig dag i morgon och att hon skulle ta hand om Hera åt mig, nu när hon ändå skulle vila i morgon. Hon tänkte också att jag nog skulle vara trött eftersom jag ska ut ikväll. Men om jag känner mig rätt så hamnar jag nog i stallet i morgon också... Bara för att pyssla om Hera och se hur hon mår. Fast man är där varje dag så vill jag ändå dit. Man är nog bra koko. Det tycker i alla fall mina icke hästintresserade vänner ;).

Men vad gör man inte för sin älskade häst?


 

Hur har ni det? Tycker ni att det är skönt med hästlediga dagar? Eller har ni några alls?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0