Lördag

Var i stallet före åtta och började med att mocka och fixa höpåsar. Eftersom att mamma och pappa skulle komma och filma mig när jag red så hade jag lite tid på mig (de är inte så morgonpigga). Så jag hjälpte Tina, som hade morgonfodringen, att ta ut lite hästar.

Kändes ganska bra att rida idag. Eller ja, det kändes bra, tills jag kom hem och såg filmen! Hjälp, vad fasen har hänt med min sits?! Den är inte ens värd att kallas sits... :S Haha, nej men tycker mer att det likar stolsist... Så det måste jag jobba på! Försöker sätta ihop en kortare version av dagens film så att ni också kan få se lite.

När jag kom hem så bytte jag om och åkte till gymmet ett tag. Känns i benen nu kan jag säga! Tränade magen och ryggen mycket också. Det ska väl motverka min stolsists något i alla fall ;).

Vi hörs!

Kram


Det gick att ta kort med filmkameran också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0