Morgondagens i-landsproblem

Har precis suttit och tittat på Mästarnas mästare på Svt och ätit en jättegod hemmagjord fruktsallad. Är väldigt förtjust i frukter då det alltid känns så fräscht och nyttigt och en fruktsallad är väldigt enkel att göra själv.

Nu sitter jag här och försöker planera morgondagen, då jag äntligen får en sovmorgon! Har dock en del som jag måste uträtta i morgon.


  • Gymma på förmiddagen
  • Köpa biljett till Norrlands gask på lördag
  • Ta in hästarna i stallet
  • Rida Hera

Samt lite andra smågrejer. Problemet är dock att jag vill gymma på förmiddagen då det är minst folk på gymmet då, vilket alltid är skönt. Efter det så skulle jag hinna åka och ta in hästarna och rida Hera, om det inte vore för att Norrlands kansli stänger vid tre. Haha okej. Jag har ett i-landsproblem. Så jag ska nog kunna lösa det på något sätt. ;)


Fruktsallad sitter aldrig fel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0