Söndag

Den här söndagen har varit ganska händelserik. Började som vanligt med att åka till stallet på morgonen. Eftersom det är söndag så var det löshoppning på morgonen i ridhuset, så jag lät Hera vila idag. Hon har inte vilat sedan nyårsdagen, så tyckte att det passade. Dock så tror jag att hon hade en annan åsikt om saken, men hon tog ut sin energi i hagen ;). Pysslade lite extra med henne, tvättade benen jämnade till manen lite osv...

Senare under dagen så åkte jag och pappa till Skarholmen och åkte långfärds-skridskor! Det har jag faktiskt aldirg gjort förut, är ju inte så jättestor skillnad från vanliga skridskor föståss, så gick bra. Men jag tror att jag hittade lite nya muskler ;). Kände verkligen att jag saknade uteritterna med Hera när vi var ute i det fina vädret idag. Men kanske inte tar allt för lång tid innan vi kan göra det!

Efter det så åkte jag och pappa till stallet igen och lindade benen på Hera och dumpade av lite groov 90 i stallet.

Sedan åkte vi hem och duschade, bytte om och åkte sedan tillsammans med min syster till gymmet! Undrar om jag kommer ha träningsvärk i morgon? Ganska dum fråga...

Nu ska jag åka och jobba lite sedan tror jag minsann att det blir sängen för mig!

Puss och kram!


Härlig dag på isen



Känns skönt med lite träninging idag... Blev en ganska lång stund på crosstrainern idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0