Söndag

Har inte kunnat blogg på hela dagen då det verkar vara ett virus på min dator... Så pappa har kört en massa anti-virus program på den hela dagen...

Var i stallet i morse som vanligt, red Hera i ridhuset och idag fick vi äntligen trava! Veterinären sa att vi kunde fortsätta där vi slutat, men jag tog det säkra före det osäkra och travade bara 2 x 6 idag. Hon kändes väldigt pigg (inte så konstigt kanske?) men väldigt fin. Tyckte dock att hon var lite gallig i båda frambenen när jag åkte till stallet och lindade benen på henne i eftermiddags. Tror faktiskt att det kan bero på djupharvningen de gjort i ridhuset, då hon kännts lite gallig efter det. Så jag tänkte att vi skulle prova oss på en liten uteritt i morgon och se om det blir bättre då.

Hade tänkt gymma idag, men både jag och pappa kände oss trötta och sega så vi bestämde oss för att göra det i morgon i stället!

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Elin!



Skönt att ni travar igen. Förhoppningsvis är gallorna ingen fara. :)

2010-01-24 @ 20:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0