Tisdag

Idag så tog jag alltså fram några travbommar i ridhuset! Hera tyckte att det var jättekul och lyfte ordentligt på tassarna de första gångerna och var inte i någon bom en enda gång. Hon kändes jättefin hela ritten, var väldigt pigg och glad och försökte med någon galoppfattning idag med men inget mer. Skrittade av henne ute idag me och idag skötte hon sig jättefint även fast de harvade de andra ridhuset samtidigt. Hon verkade så lycklig lilla Hera, vilket gör mig lycklig! :)



När jag var klar i stallet så frågade Catharina om jag ville följa med på uteritt! Det var så länge sedan jag red ut så det ville jag gärna :). Så jag red Coolio som hon hade hand om idag, och han gick jättefint. Även han tyckte att det var jätteroligt att få komma ut och galoppera, så han gjorde en del glädlesprång! Så det var jätteroligt. Ska nog åka till stallet snart igen och tvätta och linda benen på Hera.

Kram!

 

 


Kommentarer
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Haha jaa, du har verkligen tur du ;P

2010-01-12 @ 19:25:30
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Linnea

Sv: Jadu, lyft 122 höbalar typ.. fast jag fick ont 2 dagar senare. lite mysko!

2010-01-12 @ 22:10:06
URL: http://linneajarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0