Tisdag

Idag är det ju ännu kallare än vad det var igår! Hur nu det är möjligt. Det gjorde att jag fick en otroligt pigg och glad häst att rida! Haha, hon var så otroligt pigg, men hon lyssnade ändå så fint på mina hjälper så det gick bra. Jag blir så glad när min lilla häst är glad!

Tog han om Aconto åt Josefin idag också. Imorgon så blir det en heldag i stallet, då jag ska rida och ta hand om en häst i stallet som heter Sekúr , samt att hovslagaren kommer för att sko Hera.

Nu måste jag gå och göra mig i ordning! Ska in till Stockholm och fira min farmor som fyller år! :)

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Warnmark - Du kan bli veckans blogg -bloggen för dig och din häst

Du kan vara med och tävla om att bli veckans blogg på min blogg. Kika in och läs mer :)

2010-01-05 @ 17:53:32
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0