Torsdag

Även om jag hade sovmorgon idag, så har jag kännt mig trött och hängig hela dagen. Var i stallet vid lunch och fixade i stallet, samt pysslade om Hera ordentligt. Hon fick vila idag, då det var ganska många i ridhuset och ute var det, förutom all djup snö, väldigt många plogmaskiner mm som väsnades, så jag vågade inte ta risken att skritta ut med henne.


Mamma hjälpte mig istället att såga ner lite granris till henne som hon fick pyssla med i hagen. :)

All snö ute gjorde att mamma och jag fick hjälpas åt att skotta uppfarten hemma, vilket var jättetungt! Så jag har riktig träningsvärk i armarna nu, säkert mamma också!

Ha det så bra allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0