Torsdag

Imorse var jag alltså i stallet och provade det egnasydda skrittäcket på Hera. Hon var jättefin i det, men det var tyvärr lite för stort så vi (mamma) måste korta det något. Hera var pigg och glad idag med! Jag däremot kände mig väldigt seg. Behöver nog ta mig en sovmorgon någon dag tror jag..

Vi gjorde tempoväxlingar idag med och jobbade med lite sidförande hjälper. Jobbar fortfarande med min sits och tänkte titta tillbaka på gamla träningar och vad vi gjorde som gav mig en så mycket starkare sits. Känner mig nästan instabil nu ju! :S

Hade ju tänkt gymma idag, men när jag vaknade idag så hade jag världens förkylning! Usch, va tråkgit, hade faktiskt sett fram emot att få gymma lite. Behöver verkligen det nu. Men jag genomförde det andra som stod på min att-göra-lista. Var på granngården och köpte groov 90 till Hera, sedan till sporren och köpte ett KL pannband samt broddar!

Nu ska jag sätta mig i soffan och mysa lite tror jag.

Lägger upp bilder senare idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0