Trött..

Jag är sjukt trött efter den här intensiva, men roliga dagen i stallet. Tänkte faktiskt gå och lägga mig nu. Men först tänkte jag skriva vad jag ska ha gjort i morgon, så att jag faktiskt kanske gör det också!

 

  • Jag ska börja med att rida Hera på morgonen (det glömmer jag väl ändå inte?!), samt inviga nya (hemmasydda) skrittäcket! Ska ta bilder också! Ingen svansfläta på den än, men det kommer..
  • Jag måste köpa groov till Hera, så blir en tur till Granngården
  • Ska köpa pannband till mig själv (upptäckte att det var lite kallt om öronen idag...)
  • Måste gymma!

Så, nu när jag har skrivit det här så kan jag väl ändå inte glömma det?!

Nattinatt på er! :-*


Kommentarer
Postat av: Veronica

Svar: Han har kotledsinflamation, ganska allvarligt :/ Han har helt enkelt gått med det för länge utan att säga till.. Din då?

Tack :)

2010-01-06 @ 22:17:35
URL: http://veronicasroka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0