Fredag

Efter en lång och jobbig dag på jobbet så skyndade jag mig till stallet för att rida Hera. Det var fyra andra i ridhuset, men det gick faktiskt jättebra. Problemet uppstod när det kom in en ny häst. Då stannade hon och började backa och dumma sig. Men jag var tuff mot henne den här gången och vann dusten! Känns skönt!

Sen gick hon jättefint och lugnt. När jag kom tillbaka till stallet så stod vår veterinär och väntade för att vaccinera Hera mot influensa och botulism. Hera var jätteduktig och rörde inte en fena när hon vaccinerade. Så duktig så!

Nu ska jag hoppa in i en varm och skön dusch!

Hoppas ni får en toppenkväll!

Kommentarer
Postat av: Tove - Ridsport, foto och vardagsliv

Fin blogg :)

Ha det bra!

2010-03-12 @ 21:23:24
URL: http://londoninmyheart.blogg.se/
Postat av: S O F I A -satsar till 100!

Fin blogg och söt häst! :D:D

2010-03-13 @ 14:30:30
URL: http://sofiaelinab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0