Kvällen

Nu är jag hemma från stallet igen! Började med att pyssla med Hera, tvätta benen och svansen på henne och mockade ut lite ur boxen igen. Sedan mockade jag och gjorde i ordning mat åt Felix innan jag pysslade om honom lite.

Han hade fått ett litet sår på ena frambenet, men det var väldigt ytligt. Spolade av det med kallt vatten och det såg fint ut. Sen var det dags att gå vår lilla promenad, gick mestadels inne i ridhuset och sedan en liten kort stund ute. Han var lugn och fin hela tiden, men det märktes att han tyckte att det var roligt att få komma ut. :)

Nu ska jag nog snart gå och lägga mig! Är väldigt trött efter att ha varit uppe så tidigt i morse och det blir nog ganska tidigt i morgon bitti också.


Ni får ha det så bra, så hörs vi :)


Kommentarer
Postat av: Jennie Hjalmarsson

SV: tack :)

2010-03-04 @ 21:11:49
URL: http://jenniieeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0