Måndag

Måndag alltså! Var i stallet riktigt tidigt i morse och red Hera, tillsammans med Josefin och Aconto. Hon gick jättefint idag med, även om hon var lite på tårna vid någon av fattningarna. Men hon gör verkligen bara sitt bästa. :) Är ju lite energi i den där "lilla" hästen!

Hann faktiskt med Felix sysslor, samt visitera honom, innan jag åkte hem och var hemma vid nio! (Stolt!) Duschade och gjorde mig i ordning för att sedan åka på jobbintervju. Gick bra, de frågade efteråt när jag kunde börja, så ska antagligen prova på jobbet på fredag. Är endast ett städjobb på Ackis, men det är ett jobb i alla fall.

Efter det så åkte jag in till stan och shoppade lite. :) Nu har jag ätit och är verkligen dödstrött! Men innan jag sätter mig och slappar lite så ska jag ringa till veterinären för att boka vaccinering åt Hera.

Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Maja

Ska du ringa Marie? :) I så fall kanske va kan se till att vaccinera samtidigt!



Vad har du för planering med Hera nu hur mycket får du galoppera och så? :)

2010-03-08 @ 16:39:35
URL: http://majajonson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0