Mysig lördag

Det är verkligen underbart väder ute idag! jag pysslade på i stallet med Heras och Felix mockning samt gjorde i ordning mat innan jag tog in Felix och pysslade med honom. Sedan gick vi ner till ridhuset, där det var hoppning. Hopphäst som han är, så tyckte han att det var jätteroligt att äntligen se lite hinder, så han tog några språng själv.. utan hinder dock ;) Eftersom det var ganska mycket folk där inne och Felix som sagt väldigt pigg så fortsatte vi promenaden ute, där han var betydligt lugnare.

Sedan tog jag in Hera och pysslade om henne ordentligt vilket hon tyckte var jättemysigt. Stod typ och gäspade hela tiden ;)

När jag var klar så "hängde" jag faktiskt i stallet ett bra tag och pratade med alla trevliga människor vi har i stallet. Trivs så bra så :)


Lugn dag för min fina


Kommentarer
Postat av: Linnea

SV: hon försöker gå i snön tror jag.. haha :P

2010-03-06 @ 18:38:40
URL: http://linneajarnstrom.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv: jaa, skicka dom :D tror annika skickar mina till dig nu!

2010-03-07 @ 19:34:40
URL: http://linneajarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0