Skön lördag

Kunde sova ut länge i morse, och ta en lång frukost. Åkte till stallet efter lunch och mockade och pysslade i stallet. Lät Hera stå utan täcke ett tag, ute i hagen, i den härliga vårsolen. Hon såg ut att riktigt njuta. :)

Tog sedan och gick en liten promenad med henne, i grimma och grimskaft, vilket det var ett tag sedan vi kunde göra. Märks verkligen att hon får röra allt mer på sig nu, vilket gör henne glad och harmonisk, vilket i sin tur gör mig glad. :)

Efter stallet åkte jag och städade på jobbet. Skönt att ha det gjort, brukar annars vänta med det tills på söndagskvällarna vilket inte alltid är så roligt... Nu har jag duschat och gjort mig i ordning lite. Vi ska snart äta middag. Sedan ska jag åka iväg  till min kompis Akis för förfest innan vi drar ut på nation! Är riktigt taggad.

Ha en toppenkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0