Sliten men glad

Oj vad trött jag var efter gårdagens utgång med fina vänner. Men det var det helt klart värt. Vi hade jätteroligt!

Var i stallet och bara pysslade med Hera och Felix idag. Felix fick en promenad på 20 minuter också. Lika pigg idag! Hade intaget idag med, men behövde bara ta in tre hästar för att de andra hästarnas ägare var i stallet. Skönt. Nu ska jag chilla ett tag innan jag går och lägger mig. Är sjukt trött!

Har en jobbintervjuv i morgon också. Har inte ork att vara nervös. Det får gå som det går helt enkelt. ;)


Kommentarer
Postat av: Maja

sv: Ja jag ska dit tror jag är också jätte sugen! :) Undrade bara ;)

2010-03-07 @ 20:15:51
URL: http://majajonson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0