Torsdag

Fick sovmorgon idag, för att mamma jobbade hemma. Men min hjärna är verkligen inställd på att gå upp tidigt så jag vaknade flera gånger vid sex och sju och undrade varför klockan inte hade ringt än...

Men i stallet så började jag med att rida Hera som gick kalasfint idag! Det har verkligen blivit stor skillnad på henne, hon har liksom fått mer "schvung" i steget. Jätteroligt var det att rida. Men det blev alltså ingen galopp idag.

Sen så gav jag hästarna lunch-höet för att jag hade fodringen. Mockade och fixade åt både Felix och Hera och jag ska promenera och pyssla med Felix ikväll, då jag har kvällsforing.

Efter stallet så åkte jag hem och duschade och gjorde mig i ordning lite, för att sedan åka till Granngården och köpa B-vitaminer till Hera och sedan till Hööks, för att köpa nya skydd åt henne att ha i hagen. Hon har nämligen haft sönder de gamla, så blev ett par likadana, fast nya förstås. ;) Skulle ha köpt en större vattenhink till henne där också, men den hade inte kommit in än, och skulle troligtvis inte komma förrän i april. :(


Inköp till Hera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0