Torsdag

Ingen som ringt in mig till jobbet idag heller. Sköönt ;) Så jag var i stallet i morse i stället! Efter att ha pysslat med mockning och gjort i ordning hö-påsar så red jag Hera. Värmde upp som vanligt, länge i skritt och ganska kravlöst i traven, för att sedan jobba henne utan stigbyglar på rakt spår, men ställde henne lite.  Hon kändes jättefin och jag var koncentrerad.

Det resulterade i att vi fick kanonfina galoppfattningar idag, samt att galoppen i övrigt blev väldigt rund och fin. Hon kändes verkligen jättebra! Efter den fina galoppen så blev hon betydligt mer lösgjord i traven också, så helt klart en god cirkel. ;)


Fina fina Hera


Haha. En kass bild på oss i rihuset ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0