Torsdag

Var i stallet tidigt idag och red Hera i ridhuset vid sju-tiden. Hon kändes redan från början väldigt lyhörd och fin. Vi travade ju bara idag, men det kändes  lagom. Vi fick sällskap av Åsa och Leo (från stallet) vilket var kul! Är sällan man får sällskap när man rider så ridigt på morgonen! Min ex-ponny kom också in i ridhuset och Hera som har stått i samma stall som henne och samma hage, när jag hade dem samtidigt, kände genast igen henne och ville gå fram och hälsa hela tiden... Men jag fick henne sedan att fokusera på mig och vad hon skulle göra och då gick hon jättefint! Roligt!

Provade det nya täcket idag också, som satt jättebra! Ska nog göra så att jag sprättar bort "krokarna" som sitter i halsen på den. Då blir det nog bra ;)


Hera var jätteglad över sitt nya täcke! ;)


Kommentarer
Postat av: Tajna

Jättefint täcke! Hon passar ju i allt! :)

2010-03-04 @ 11:27:25
Postat av: Annika

Tror att alla nya horseweartäcken har krokar, iaf alla Lillans. Mona har lite äldre och de har inte krokar på innetäckena. Jag tycker inte att krokarna är något som stör :-) Fin hon är.

2010-03-04 @ 13:16:50
URL: http://jarnstrom.blogg.se/
Postat av: Elin

Fint täcke, vart köpte du det? :)

2010-03-04 @ 14:31:32
URL: http://elinpamlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0