Vart tog våren vägen?

När jag vaknade i morse och tittade ut genom fönstret så ville jag bara gå och lägga mig igen. Så otroligt trött på det här snöandet! Jag har verkligen fått nog..

Gårdagen med vännerna var otroligt rolig! Vi hade jättekul och dansade hela natten lång, för att sedan cykla hem (vilket jag antagligen inte kommer kunna göra på ett bra tag). Sov ut länge idag och åkte till stallet ganska sent. Pysslade väldigt mycket med Hera som tyckte att det kliade örev allt idag, hon börjar fälla ganska ordentligt nu, även om hon inte har så mycket att fälla. ;)

Blev till att skotta hennes hage sedan också, vilket inte kändes sådär jätteroligt förstås. Men bra att få gjort.

Nu ska jag nog ta och lägga mig i ett varmt bad och titta på en film och riktigt mysa. Blir nog till att åka iväg och jobba i morgon bitti. De ringer in mig på morgonen om de behöver hjälp, vilket alltid behövs på måndagar.

Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0