Inspirerad

Red Hera i ridhuset idag med. Blev väldigt inspirerad av clinicen med Jens Fredricson igår! Jisses, vad duktig han är på att rida och att lära ut. Så bra på att förklara vad det är han gör.

Så jag värmde upp och red sedan utan stigbyglar. Tänkte hela tiden innerskänkel mot yttertygel. Gjorde en hel del skänkelvikningar för att mjuka upp henne ordentligt i bogarna. Gjorde sedan många tempoväxlingar. Kändes väldigt bra, men blev ett tufft pass!

Har precis ätit lunch och ska aldeles strax åka in till stan och klippa mig och göra slingor! :) Ska bli lite "sommrigare". Ikväll ska jag ut och dansa på Norrlands nation med bästa vännerna.

Hoppas att ni får en underbar fredag!


Både jag och Hera var ganska trötta efteråt... ;)


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja visst är det bra med clinics,otroligt inspirerande. Härlig bild på din häst ;)

2010-05-07 @ 14:36:41
Postat av: Sigrid

Visst blev man tokinspirerad?

Ha så kul ikväll!

2010-05-07 @ 16:31:11
URL: http://sosigog.blogg.se/
Postat av: Linnea

alla tre alternativen lät kalas tycker jag! Saknar dig också, men vi syns ikväll :D pusss

2010-05-08 @ 13:35:26
URL: http://linneajarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0