Tisdag

Tog en lugn morgon idag innan jag åkte till stallet och mockade och fixade allt det vanliga i stallet. Efter det åkte jag hem och gjorde mig i ordning och käkade lite lunch för att sedan åka till sjukhuset för återbesök. De tyckte att allt såg väldigt fint ut och att det var otroligt att nästan all svullnad har lagt sig efter bara en vecka! Så jag fick beskeded att jag får börja tugga (mat, hehe)  nu! Efterlängtat ;)

Bara att få riktig mat i magen gör att jag kände mig piggare och åkte sedan för att rida Hera. Skulle bara skritta och ta det lugn, för min egen skull, men var bara tvungen att trava henne lite också. Kändes så himla bra så jag kunde inte låta bli.

Men efter det så skrittade jag henne lite till och duschade sedan av henne. Hon har blivit extremt dammig medan jag har varit borta. ;)

Kram på er!


Skönt att komma igång igen!


Kommentarer
Postat av: Louise

Glöm inte att fota schabraket. ;)

2010-05-04 @ 23:10:56
URL: http://reitsport.blogg.se/
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Hon är så himla fin! :)

2010-05-05 @ 09:53:15
URL: http://linneabrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0