Tränat

Nu har jag ganska nyligen kommig hem från gymmet. Det var inte så mycket folk vilket jag tycker är skönt, då man slipper vänta på att en maskin ska bli ledig. Har nyligen duschat och ska strax äta lunch, innan jag och mamma åker in till stan och köper biljett till lördagens gask. Efter det åker vi vidare till stallet och rider Hera, samt tar in hästarna.

Usch, har ingen större lust att rida ute idag, är riktigt snöoväder ute. :( Så vi får se vart vi tar vägen. Kanske kör 50 50 idag!

Hörs!


Dagens träning avklarad

 


Kommentarer
Postat av: Tajna

Vad du är duktig som tränar på gym!

2010-01-27 @ 17:47:29
Postat av: Sigrid

Haha, awws, men du fick ju tag i en minst lika bra bild ;D

2010-01-27 @ 18:33:43
URL: http://sosigog.blogg.se/
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R G

var med och tävla om att bli veckans blogg i min blogg vettja :D

2010-01-27 @ 18:55:47
URL: http://s94356.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0